• Strokovnjaki

  • Mentorji
  • Družinsko
    podjetje
  • Prenašam
    podjetje
  • sem
    NASLEDNIK

  • Dogodki

  • Članki

  • Blog
  • Iščem
    naslednika
 

  • Strokovnjaki

  • Mentorji
  • Družinsko
    podjetje
  • Prenašam
    podjetje
  • sem
    NASLEDNIK

  • Dogodki

  • Članki

  • Blog
  • Iščem
    naslednika

  • Strokovnjaki

  • Mentorji
  • Družinsko
    podjetje
  • Prenašam
    podjetje
  • sem
    NASLEDNIK

  • Dogodki

  • Članki

  • Blog
  • Iščem
    naslednika
tomo_senekovic
Ko ni naslednika v družini je ena izmed možnosti za izstop tudi prodaja podjetja
Avtor: Tomo Senekovič | Objava: 10. DECEMBER, 2018 01:00
Družinsko nasledstvo je zgolj ena izmed možnosti, ko govorimo o izstopu podjetnika iz aktivnega udejstvovanja v podjetništvu, tokrat pa se bomo posvetili vprašanju "kakšne so možnosti za podjetnika, ko v družini ni logičnega naslednika"?
tina_kociper
Katere so naše prednosti pred »nedružinskimi« podjetji?
Avtor: Tina Kociper, predavateljica | Objava: 16. APRIL, 2018 02:00
Ste opazili, da podjetja pri marketinških akcijah vedno pogosteje poudarjajo, da so družinska podjejta? Tako se opredeljujejo tako tuje multinacionalke kot tudi domača mala podjetja. Sliši se lepo, kaj pa to pomeni strankam? Ali lahko »družinskost« izkoristimo kot prednost? Pogosto pomislimo, da bi bilo delo v podjetju lažje, če v njem ne bi bilo družinskih članov in sodelavci ne bi bili v sorodu z nami. Nedružinskim zaposlenim bi marsikaj lahko povedali bolj direktno, jih morda celo »nekam poslali« in bili do njihovega dela bolj objektivni. Do dela družinskih članov namreč nismo objektivni, kri ni voda in z istimi osebami si delimo mizo pri nedeljskem kosilu ali božični večerji.
bozena_macarol
Nekaj razmišljanj o morebitnem prenosu premoženja na naslednjo generacijo
Avtor: Božena Macarol, Macarol svetovanje | Objava: 23. MAREC, 2018 01:00
Namen tega bloga je poudariti, kako pomembno je, da se podjetniki in lastniki družb (odslej tudi prenosniki, podjetniki…) pred nameravanim prenosom na naslednike z njimi in z ostalimi družinskimi člani najprej skrbno posvetujejo o svoji nameri. V nadaljevanju posredujem nekaj izhodišč za razmišljanje, ki vam bodo pomagala do boljših odločitev glede prenosa premoženja na naslednike.
tomo_senekovic
7 osnovnih korakov pri prodaji podjetja
Avtor: Tomo Senekovič, BorzaPosla.si | Objava: 20. MAREC, 2018 01:00
Razmišljate o prodaji svojega podjetja, vendar kje in kako sploh začeti? Karkoli že je vaš razlog – upokojitev, selitev, bolezen, preobremenjenost, drugi poslovni izzivi,… prišli ste do točke, ko razmišljate o izstopu iz posla in ena izmed možnosti je seveda tudi prodaja podjetja.
mateja_ahej
Vrednost družinskega podjetja
Avtor: Mateja Ahej, Superior svetovalna družba | Objava: 19. MAREC, 2018 01:00
Vrednost podjetja oz. deležev in kreiranje vrednosti za lastnike družinskih podjetij ponavadi ni glavni faktor po katerem bi ocenjevali svojo uspešnost.
krog_uros_kavs
Pri prenosu družinske dejavnosti na naslednike propade kar 2/3 podjetij
Avtor: Uroš Kavs, Inštitut MoST | Objava: 14. MAREC, 2018 01:00
Podatki iz zahodnega sveta so zastrašujoči. Prehod v drugo generacijo preživi le vsako tretje podjetje. Vsakemu sedmemu uspe preživeti prehod v tretjo generacijo. Žal v zadnjih letih zelo podobno ugotavljamo tudi v Sloveniji.
radujko_blaz
Družinsko podjetništvo - pogled s strani
Avtor: Blaž Radujko, Praksa d.o.o. | Objava: 08. MAREC, 2018 01:00
O družinskem podjetništvu je bilo že mnogo zapisanega in povedanega, pa vendarle si bom dovolil že v začetku razmišljanja izpostaviti in osvetliti temeljno premiso družinskega podjetništva: Če želi biti družinsko podjetje uspešno, potem mora najprej zadostiti (včasih krutim) kriterijem sodobnega podjetništva. Včasih se lahko v medijih zasledi preveč romantično pojmovanje družinskega podjetništva, ki pa brez "debele podjetniške kože" podjetnika in hkrati inteligentne prilagodljivosti ključnih (družinskih) odločevalcev ne more uspeti na daljši rok.