Sem naslednik

Objava: 09.02.2018

Nekaj dejstev o naslednikih:

  • Otroci podjetnikov so podjetniško usmerjeni, vendar predvsem v smislu ustanavljanja lastnega podjetja.
  • Vključitev naslednika v družinsko podjetje največkrat ne pomeni njegove svobodne izbire poklica.
  • Mladi bi radi bili sami svoji šefi.
  • Družinsko podjetje je lahko okolje, ki vsiljuje odločitve.
  • Veliko otrok vseeno ostane v družinskem podjetju, ker ne želijo razočarati staršev.
  • Za otroka se vedno najde delo in delovno mesto v podjetju, sicer se ga pa na novo ustvari.
  • S strani sodelavcev se pogosti sliši očkov/mamin »sinček« ali »hčerka«.
  • Pogosto obstaja veliko rivalstvo med potomci.
 
12 vprašanj za ugotavljanje motiviranosti potomcev:  
  • Kaj te v življenju nasploh najbolj motivira in kaj bi si želel(a) početi?
  • Kaj je ključna stvar, zaradi katere bi si želel(a) voditi ta posel?
  • Kaj je tisti pomislek, ki te odvrača za prevzem našega posla?
  • Katere stvari te pri delu v tem trenutku najbolj motivirajo?
  • Katere stvari pri našem poslu ti gredo najbolj na živce?
  • Kakšen je tvoj idealen posel, ki si ga želiš opravljati?
  • Kako si želiš preživeti idealen delovni dan?
  • Kje se vidiš v podjetju čez 10 – 20 let?
  • Si želiš postati lastnik podjetja?
  • Želiš biti zgolj zaposlen(a)?
  • Se vidiš v vlogi direktorja?
  • Bi bilo zate sprejemljivo, če bi bil(a) samo lastnik, nekdo drug pa  direktor podjetja?